Malotraktor Kioti CX 2510

Novinka od Kioti pro rok 2021!
– Model CX2510 je nástupce modelů CK2810 a CK3310!
– Stejné šasi, vyšší komfort, tovární kabina s klimou!
– Dieselový motor Daedong s výkonem 24,5 HP
– Mechanická nebo HST převodovka
– Max. rychlost HST 21,74 km/h
– HST linked pedal – vazba propojení otáček motoru s polohou pedálu pojezdu
– Hydraulické čerpadlo s výkonem 42,9 l/min
– Připojitelný pohon 4×4
– Tovární kabina s klimatizací nebo sklopný ochranný rám
– Vyhřívané zadní okno
– Přední i zadní stěrač
– Poloměr otáčení 235 cm
– Posilovač řízení
– Ovládání joysticku jednou pákou + plovoucí poloha

Popis:
Motor: Daedong, diesel, 3 válec, zdvihový obsah 1647 cm3, 24,5 HP, 2600 ot/min, výkon na PTO 24,2 HP
Nádrž: 25 l
Pneumatiky: agro, travní nebo průmyslová
Převodovka: mechanická synchr. 6 x 2 rychlosti, rychlost: vpřed 1,22 -19,07 km/h, vzad 1,51 – 7,40 km/h
Převodovka: hydrostatická 2 rozsahy rychlostí, rychlost: vpřed 0 – 21,74 km/h, vzad 0 – 15,22 km/h
Řízení: servořízení, pohon všech kol, uzávěrka diferenciálu
Hydraulika: čerpadlo s výkonem 42,9 l/min, (řízení – 16,9 l/min, pracovní – 26 l/min), 180 barů
Zdvihový síla zadních ramen 61 cm od ok / max : 546 / 739 kg
Vývodová hřídel – PTO – 1 3/8“, 6 drážek, 540 ot/min, mezinápravová 2000 ot/min
Standardní výbava: Joystick, nastavitelný volant, loketní opěrka, držák nápojů, krabice na nářadí, tažná lišta
Vzadu standardně 1 hydraulický okruh
HST – 2 samostatné pedály pojezdu, HST tempomat, HST Linked pedal – vazba propojení otáček motoru s polohou pedálu pojezdu
Verze s kabinou: topení, klimatizace, zadní vyhřívané okno, stěrač přední i zadní, pracovní světla na kabině




Kioti CK 2630

Novinka od Kioti pro rok 2021!
Model CK2630 je nástupce modelové řady CK10!
Stejné šasi, vyšší komfort, tovární kabina s klimatizací!
– Dieselový motor Daedong s výkonem 24,5 HP
– HST linked pedal – vazba propojení otáček motoru s polohou pedálu pojezdu
– Hydraulické čerpadlo s výkonem 39,6 l/min
– Připojitelný pohon 4×4
– Tovární kabina s klimatizací nebo sklopný ochranný rám
– Vyhřívané zadní okno
– Poloměr otáčení 245 cm
– Posilovač řízení
– Ovládání joysticku jednou pákou + plovoucí poloha

Kioti CK 2810

Univerzální kompaktní traktor Kioti s výkonem 28 HP.
– Mechanická nebo HST převodovka
– Dieselový motor Daedong s výkonem 28 HP
– Připojitelný pohon 4×4
– Kabina nebo sklopný ochranný rám
– Vysoká světlá výška
– Poloměr otáčení 235 cm
– Posilovač řízení
– Ovládání joysticku jednou pákou + plovoucí poloha

Kioti CK 3310

Univerzální kompaktní traktor Kioti s výkonem 33 HP.
– Dieselový motor Daedong s výkonem 33 Hp
– Ostatní shodně s CK2810

Kioti CK 4030

Novinka od Kioti pro rok 2021!
Model CK4030 je nástupce modelové řady CK10!
Stejné šasi, vyšší komfort, tovární kabina s klimatizací!
– Dieselový motor Daedong s výkonem 39,6 HP
– Mechanická nebo HST převodovka
– HST linked pedal – vazba propojení otáček motoru s polohou pedálu pojezdu
– Hydraulické čerpadlo s výkonem 42,9 l/min
– Ostatní shodné s CK2630

Kioti CK 5030

Novinka od Kioti pro rok 2021!
Model CK5030 je nástupce modelové řady CK10!
Stejné šasi, vyšší komfort, tovární kabina s klimatizací!
– Dieselový motor Daedong s výkonem 50,3 HP
– Ostatní shodné s CK4030

Kioti DK

Řada DK jsou kompaktní traktory se skvělým poměrem cena a výkon pro komunální služby, farmáře a menší zemědělce. Traktory mají výkon od 50 do 58 HP.
NOVÝ DK5020

Model DK5020 je nástupce modelu DK5010!
Stejné šasi, vyšší komfort, tovární kabina s klimou!
– Dieselový motor Daedong s výkonem 50,3 HP
– Mechanická reverzní, H-Shuttle nebo HST převodovka
– H-Shuttle převodovka se spojkovým tlačítkem na řadící páce
– HST linked pedal – vazba propojení otáček motoru s polohou pedálu pojezdu
– Hydraulické čerpadlo s výkonem 62,4 l/min
– Připojitelný pohon 4×4
– Tovární kabina s klimou nebo sklopný ochranný rám
– Vyhřívané zadní okno
– Poloměr otáčení 261 cm
– Posilovač řízení
– Ovládání joysticku jednou pákou + plovoucí poloha

NOVÝ AKČNÍ DK6020
AKČNÍ CENA – traktor s kabinou nebo s čelním nakladačem ZDARMA
Model DK6020 je nástupce modelu DK6010!
Stejné šasi, vyšší komfort, tovární kabina s klimou!

– Dieselový motor Daedong s výkonem 57,7 HP
– Ostatní shodné s DK5020

Posilovač řízení snižuje náročnost zatáčení i v nejnáročnějším terénu.

Pohodlné sedadlo řidiče
Ergonomická a nastavitelná sedačka řidiče umožňuje řidiči komfortní jízdu v jakýchkoliv podmínkách.

Ovládání třetího bodu umožňuje zvednout nebo snížit ramena při agregaci s příslušenstvím.

Světlá výška traktoru
Minimální světlá výška traktoru (368 mm) zvyšuje průchodnost traktoru v jakémkoliv terénu.

Skutečná kompaktnost
Traktor je zkonstruován tak, aby byl vhodný i pro sad nebo vinici a nepoškozoval plodiny. Nabízena je také střední ochranná konstrukce ROPS na ochranu obsluhy před nízko rostoucími větvemi v sadu nebo na vinici. Není již nutné shýbat hlavu.

Pohon všech 4 kol je standardem na všech modelech a je jednoduše připojitelný.

H-shuttle převodovka (pro H-Shuttle modely)
H-shuttle dělá jízdu jednodušší, při pomalých rychlostech měníte směr jízdy dopředu/dozadu bez použítí spojky pouze reverzorem pod volantem. Na řadící páce najdete spojkové tlačítko pro řazení bez použití nožní spojky.

Uzávěrka zadního diferenciálu je jednoduše zapínatelná patou a umožňuje lepší průjezd bahnitým terénem.

Zadní nezávislé PTO
PTO se jednoduše zapne otočením ovladače. Všechny modely přicházejí s možnostmi automatického nebo manuálního PTO. Při práci se PTO automaticky vypne, když se zvedne třetí bod, to zaručuje efektivitu a práce a zaručuje větší bezpečnost při práci s příslušenstvím.

Hydraulické okruhy
Standardně 2 hydraulické okruhy umožňují široké využití traktoru s různým příslušenstvím.

Moderní a elegantní design traktorů KIOTI dává obsluze výborný výhled a jednoduchý systém otevírání kapoty umožňuje snadný přístup k údržbě traktoru.

Silná HST převodovka (HST model)
Efektivní HST převodovka zaručuje produktivitu práce – 3 rozsahy převodovky(rychlá/střední/pomalá) umožňují zvolit přesně to, co potřebujete.

Dva HST pedály (HST)
Dvoupedálový systém pro modely HST s hladkým chodem umožňuje pohodlné manévrování a kontrolu rychlosti dopředu a dozadu.

Propojení HST (HST)
Dochází k propojení HST pedálu a otoček motoru. Díky tomu klesá spotřeba motoru pro řadu použití (např. s čelním nakladačem).

Joystick
Ergonomický joystick k čelnímu nakladači je standardem.

Tempomat PTO
Vzhledem k motoru řízenému jednotkou ECU lze otáčky vývodového hřídele (otáčky motoru) udržovat na nastavené hodnotě i v podmínkách měnícího se zatížení.

Ekologicky šetrný dieselový motor
Nový Common railový motor (CRDI) snižuje spotřebu a zároveň snižuje hluk. S tímto ekologicky šetrným motorem nabízí řada DK tichý, hladký, plynulý a zároveň výkonný chod.

Moderní klimatizovaná kabina.
Prostorná skříňka na nářadí je pohodlně dosažitelná za sedadlem řidiče.

Kioti DK 6020, 6010

Řada DK jsou kompaktní traktory se skvělým poměrem cena a výkon pro komunální služby, farmáře a menší zemědělce. Traktory mají výkon od 50 do 58 HP.

NOVÝ DK5020
Novinka od Kioti pro rok 2021!
Model DK5020 je nástupce modelu DK5010!
Stejné šasi, vyšší komfort, tovární kabina s klimou!
– Dieselový motor Daedong s výkonem 50,3 HP
– Mechanická reverzní, H-Shuttle nebo HST převodovka
– H-Shuttle převodovka se spojkovým tlačítkem na řadící páce
– HST linked pedal – vazba propojení otáček motoru s polohou pedálu pojezdu
– Hydraulické čerpadlo s výkonem 62,4 l/min
– Připojitelný pohon 4×4
– Tovární kabina s klimou nebo sklopný ochranný rám
– Vyhřívané zadní okno
– Poloměr otáčení 261 cm
– Posilovač řízení
– Ovládání joysticku jednou pákou + plovoucí poloha

NOVÝ AKČNÍ DK6020
AKČNÍ CENA – traktor s kabinou nebo s čelním nakladačem ZDARMA
Novinka od Kioti pro rok 2021!
Model DK6020 je nástupce modelu DK6010!
Stejné šasi, vyšší komfort, tovární kabina s klimou!
– Dieselový motor Daedong s výkonem 57,7 HP
– Ostatní shodné s DK5020

Kioti RX

RX6630
Traktor Kioti pro univerzální využití s výkonem 66 HP.
– Dieselový motor s výkonem 66 HP
– LCD přístrojová deska
– Klimatizace
– Joystick pro ovládání hydrauliky
– Poloměr otáčení 311 cm
– Vysoká světlá výška

RX7330
Traktor Kioti pro univerzální využití s výkonem 73 HP.
– Dieselový motor s výkonem 73 HP
– Poloměr otáčení 337 cm
– Ostatní shodné s RX6630

Power Shuttle T/M
Páka power shuttle umožňuje snadný pohyb vpřed a vzad bez použití spojkového pedálu.

Tlačítko spojky (power shuttle) zajišťuje plynulý rozjezd a dále ruční spojka umožňuje řidiči přeřadit rychlostní stupeň bez použití nožní spojky.

Dálkové světlomety a pracovní světla
Nové projekční světlomety a pracovní světla zajišťují bezpečnější a jednodušší provoz v podmínkách se sníženou viditelností.

Motor Common Rail Diesel (CRDI)
Nový motor Common Rail Diesel (CRDI) zlepšuje účinnost využití paliva a snižuje úroveň hluku. Řada RX, s tímto motorem šetrným k životnímu prostředí s emisním stupěm III B, nabízí obsluze vylepšené pracovní prostředí s plynulým a silným výkonem.

Vyrovnání kroutícího momentu
Tato nová funkce umožňuje motoru udržovat stálou a stabilní hodnotu kroutícího momentu. Obsluha může kdykoliv zapnout klimatizaci a hodnota momentu zůstane stabilní a neovlivní tak žádnou jinou vykonávanou činnost zachováním stejného kroutícího momentu.

Nízká hlučnost, minimální vibrace
Vyzkoušejte nový RX a jeho nové antivibrační technologie. Výrazně snížené vibrace a hluk zajišťují obsluze optimální pracovní podmínky pro celý den.

Asistent zatáčení
Volitelná výbava asistent zatáčení je k dispozici pro bezpečnější, efektivnější a přesnější práci. Otáčky motoru automatiky poklesnou o 10% při ostrých zatáčkách, což vede ke snížení spotřeby paliva a snížení rázového namáhání v ostrých zatáčkách.

Tempomat PTO
Otáčky PTO lze jednoduše nastavit pomocí tlačítka bez ohledu na velikost zatížení. Tato funkce pomáhá udržovat stabilní otáčky PTO. Při použití PT může obsluha jednoduše měnit otáčky PTO pomocí tlačítek Inc. (+) nebo Dec(-).

LCD panel
Obsluha může kontrolovat a sledovat detaily vztahující se k několika ovládacím funkcím, jako jsou rychlost, spotřeba paliva, režim Eco atd. Tyto informace jsou zaznamenaný na LCD přístrojové desce.

Vzduchem odpružená sedačka (volitelná výbava)
Ergonomicky tvarované, plně nastavitelné odpružené sedadlo s látkovým potahem umožňuje obsluze řídit v pohodlí.

Ergonomické páky
Ergonomické páky napomáhají snížit únavu obsluhy a barevně odlišený pákový systém umožňuje snadnou obsluhu.

Nastavitelný volant
Díky nastavitelnému panelu a nastavitelnému volantu se perfektně sedí každému řidiči.

Klimatizace
Regulace teploty v kabině vytváří komfortní pracovní podmínky pro obsluhu během všech ročních období.

Bluetooth/ MP3 přehrávač (pouze s kab.)
Vylepšené pracovní prostředí a prožitek z hudby a rádia při práci.

Modernizovaná kabina
Nová vylepšená kabina bude minimalizovat únavu řidiče. Přední sklo se zvýšeným umístěním stěrače a kabina s novým těsněním poskytuje lepší viditelnost a lepší odhlučnění.

Venkovní ovládání TBZ (pouze s kab.) umožňuje jednoduché, praktické a bezpečné ovládání zadního TBZ zvenku při připojování nářadí.

Zadní přídavná pracovní světla Venkovní ovládání TBZ umožní obsluze pracovat bezpečně a účinně za zhoršených světelných podmínek.

Velká palivová nádrž o obsahu 95 litrů umožňuje produktivní práci bez nutnosti častého tankování.

Maximální světlost 440 mm napomáhá snadné jízdě na skalnatém nebo nerovném terénu.

Vnější hydraulické válce RX řada používá dva externí hydraulické válce se zvýšenou sílou zdvihu na 3075 kg.

Auto PTO
Automatické vypínání a následné zapnutí PTO při zvedání nebo couvání chrání stroj a nářadí, rovněž zvyšuje pracovní výkon.

24 x 24 plně synchronizovaná převodovka T/M
24 rychlostních stupňů vpřed i vzad ( std.s plazivými převody) umožňuje obsluze vždy najít ten správný rychlostní stupeň pro danou práci

Hydraulické okruhy a joystick
Hydraulické okruhy a joystick vzadu mohou být přidány další dva hydraulické okruhy (druhý a třetí), které zajistí ovládání i složitého nářadí. Std. montovaný joystick ovládá rozvaděč se dvěma dalšími hydr. okruhy pro ovládání čelního nakladače nebo čelního hydraulického závěsu.




Lamborghini Spire F

Lamborghini Spire F. Prvotřídní technika na kolech.
Traktory Spire F vynikají díky svým silným motorů FARMotion s výkonem až 113 kW / 83 kW (na Spire F 115). Tyto výkonné motory jsou spojeny s převodovkou ECO, která umožňuje, aby byl traktor poháněn maximální rychlostí při nízkých provozních nákladech. Tyto traktory jsou jednoduše ideální pro obce do služeb, do sadů a vinic.
Motor
Nové modely SPIRE jsou vybaveny tří- nebo čtyř válcovými motory FARMotion nejnovější generace. Jsou speciálně konstruovány pro práci v zemědělství, a to díky své minimální šířce, menší hlučnosti a spotřebě. Ve skutečnosti nově navržený tvar hlavy a spalovacích komor s-200-bar Common Rail systému Bosch zlepšuje proces spalování benzínu, optimalizace motorového potenciálu a s co nejméně palivem. Systém EGR recirkulace výfukových plynů spárované s DOC (Diesel oxidační katalyzátor) vyhovují Tier 4l předpisům.
Převodovka
Vynikající, bezchybná 5stupňová převodovka s ideálně rozmístěnými poměry a funkcí „ECO“, která umožňuje maximální povolenou rychlost, a to při úsporách paliva tím, že udržuje motor v nižších rychlostech. K dispozici je také verze s plně mechanickou převodovkou s rychlostí 30 a 15 rychlostí, která nabízí až 3 rozsahy a 3 poměry posunu při celkové rychlosti 45 vpřed a 45 vzad. Převodovka je k dispozici jako verze LS nebo jako verze GS s hydraulickým zpětným chodem, funkcí Stop & Go a ComfortClutch, třemi otáčkami PTO (540 / 540ECO / 1000). Systém AUTO 4WD nabízí mimořádnou trakci a ve spojení s brzdným systémem na všech kolech maximalizuje bezpečnost.
Hydraulický systém
Aby bylo použití co nejednodušší právě v ovocných sadech, vinicích a školkách, mohou být traktory Spire F vybaveny hydraulickým systémem s jediným čerpadlem nebo dvojitými tandemovými čerpadly s průtokem až 64 l / min. Výběr různých konfigurací zajišťuje také všechny možné specifické potřeby. Tyto traktory mohou být vybaveny až 6 zadními rozvaděči s regulátorem průtoku a volitelnými přídavnými dvěma elektrohydraulickými rozdělovači a dvojitým rozdělovačem s regulátorem průtoku. Díky působivému zdvihovému objemu 2 800 kg je zadní zdvih schopen vyřešit nejtěžší zatížení.
Kabina
Prostorná kabina nabízí velký komfort, který řidič pro svou práci potřebuje a celkovou skvělou viditelnost, i přes omezenou šířku tohoto typu traktoru. Ergonomické ovládací prvky jsou racionálně uspořádány kolem řidiče a jsou barevně označeny pro okamžitou identifikaci. Řada směrových větráků udržuje ideální teplotu v kabině. Kabina je natlakovaná, aby zajistila bezpečnost řidiče při ošetřování chemických plodin. Kompaktní rozvor a působivý úhel řízení jsou ideální pro práci v těsných prostorech. Oblast řidiče nabízí veškeré pohodlí, které řidič může chtít, a je kompatibilní s pneumatikami 28 „a 24“.

Same - Argon 65-75-80

Jednoduchý, intuitivní a efektivní malotraktor Argon³ je ideální volbou pro střední až velké farmáře nebo jako hlavní traktor pro menší farmu.
Víceúčelový přístroj Argon³ nabízí výjimečnou všestrannost a je vhodný pro širokou škálu velmi různorodých aplikací, od lehké až po ty nejtěžší práce na poli. Dodává se ve třech modelech s motorem o výkonu 62, 72 nebo 75 koní a variantou pohonu 2 a 4 kol. Argon³ je optimálním řešením z hlediska agility, manévrovatelnosti a kompaktního rozvoru.

Další přílohy:   obrázek, obrázek, obrázek, obrázek

Same - Dorado Classic 60 - 70 - 80 - 85 - 90 - 90.4

Malotraktor SAME Dorado Classic je velmi oblíben pro svou univerzálnost a manévrovací schopnosti. Nyní disponuje novými motory FARMotion a rozšiřuje svůj sortiment o nové modely a různé konfigurace navržené tak, aby splňovaly všechny potřeby uživatele. S verzí 80, která je ideální pro práci na farmě, a to i v úzkých prostorách, až k výkonnější verzi 90.4, schopné vypořádat se s nejobtížnějšími úlohami, ocení také uživatel výjimečný komfort, ergonomickou kabinu se čtyřmi vzpřímenými konstrukcemi pro maximální viditelnost. Navíc díky nízkému těžišti a integrovanému čtyřkolovému brzdovému systému nabízí značnou bezpečnost i při práci na strmých svazích.
Motor
Nový motor FARMotion, speciálně navržený pro moderní zemědělství a vyhovující standardu Tier4i. Nejnovější generace kompaktního 3 nebo 4-válcového motoru Common Rail (2000 barů) je schopna generovat vysoký výkon a konstantní výkon za všech provozních podmínek. Nová spalovací komora také pomáhá zlepšovat proces spalování naftového motoru, využívat veškerý potenciál motoru a snižovat spotřebu. Respektování životního prostředí zajišťuje systém recirkulace výfukových plynů EGR a systém dodatečného zpracování DOC. Modely Dorado3 Classic 60 HP a 70 HP s motorem Tier3 jsou stále součástí řady Dorado.
Převodovka
Mechanická převodovka a převodovka 10 + 10 (5 rychlostních stupňů po 2 pracovních řadách), dále 30 + 15 s převodovkou mini a supercreeper. Uzávěrka diferenciálu a dvojité trakční vkládání jsou mechanické a poskytují, kdykoli je to nutné, co největší trakci.
Hydraulický systém
Vybaven hydraulickým systémem s kapacitou 42 l/min a 4 nebo 6 cestnými mechanickými rozdělovači, které přispívají k optimálnímu řízení nákladu. Zadní závěs má zdvihový objem 2 650 kg, který lze zvýšit na 3 600 kg s volitelnými pomocnými závěsy. Široká nabídka dostupných otáček vývodové hřídele (540-540ECO – 1 000 a PTO pro zemní rychlost) poskytuje veškerou flexibilitu potřebnou pro jakýkoliv přístroj.
Kabina
Kabina zaručuje optimální viditelnost. Dokonalá manipulace s tímto rozsahem traktoru je zajištěna intuitivním ovládáním a barevným kódováním, které je seskupeno podle funkčnosti.

Další přílohy:   obrázek, obrázek, obrázek

Same - Solaris - 35-45-55

NOVÝ DESIGN. VYTVOŘENÝ PRO SKUTEČNOU PRÁCI.

Vývoj malotraktorů Solaris pokročil a výsledkem je nová řada, která je ještě všestrannější a výkonnější. Skvělý výsledek doplňuje moderní, a především funkční design.

Traktory SAME Solaris byly vždy oceňovány pro svou kompaktní stavbu a všestrannost. Nový design a dílčí inovace pokračují v nastaveném trendu a posouvají tento osvědčený stroj ještě dále. Upravená jednodílná kapota umožňuje snazší přístup k motoru a zároveň propouští větší množství vzduchu pro sání. Pod kapotou se nachází osvědčený motor z dílen japonského Mitsubishi. Právě díky vynikajícím motorům a excelentnímu celkovému výkonu jsou malotraktory SAME Solaris naprosto srovnatelné s traktory vyšší třídy. Přitom jsou schopny díky svým skromným rozměrům pracovat i ve velmi stísněných prostorách. SAME Solaris je ztělesněním opravdu všestranného traktoru vhodného pro různé druhy činností od lehké polní práce, přes údržbu zeleně, až po zimní údržbu nebo hobby, jako je farmaření.

Další přílohy:   obrázek, obrázek

Same Delfino 50, 60

Po více než 20 letech představuje značka SAME inovovanou řadu traktorů nesoucí tradiční název Delfino. Tyto traktory jsou dostupné ve dvou provedeních – Delfino 50 a Delfino 60. Díky svým kompaktním rozměrům, vysokému komfortu a obrovské všestrannosti jsou primárně vhodné pro letní a zimní údržbu měst a obcí, hobby farmáře, zemědělce, sadaře, vinaře a v neposlední řadě pěstitele zeleniny.

Díky mimořádnému výkonu a širokému výběru možností konfigurace patří traktory SAME Delfino k nejuniverzálnějším ve své třídě. Uplatní se všude tam, kde jsou rozhodující kompaktní rozměry stroje. Ať už se jedná o práce v zemědělství, v komunálních službách nebo o činnosti spojené s údržbou parků. Stane se z nich nepostradatelný pomocník, který kromě ideálních rozměrů nabídne i vysokou úroveň pohodlí.

Víceúčelové traktory SAME Delfino pohání kompaktní čtyřválcový motor Perkins o objemu 2.200 cm3 s elektronicky řízeným vstřikováním paliva Common Rail a s výkonem 51 k (model 50) a 59 k (model 60) při maximálních otáčkách motoru 2.600 ot/min. Stroje jsou díky tomu maximálně spolehlivé a úsporné. Krouticí moment dosahuje hodnoty 145 Nm pro Delfino 50 a 170 Nm pro Delfino 60. Motor plní emisní normu Stage V díky bezúdržbovému katalyzátoru DOC a rovněž bezúdržbovému filtru pevných částic DPF. Je spojený s plně mechanickou a plně synchronizovanou převodovkou s 12 rychlostmi vpřed a vzad (na přání 16 rychlostí). Maximální rychlosti 30 km/h dosahují traktory SAME Delfino při snížených otáčkách motoru. Zadní a přední uzávěrka diferenciálu je volitelná. Díky omezenému rozvoru kol 1.800 mm a velkému úhlu řízení se mohou inovované modely pochlubit dobrou pohyblivostí i v těch nejužších prostorách sadů a vinic.

Flexibilní traktory SAME Delfino dokážou pracovat s celou řadou nářadí. Základní konfigurace zahrnuje hydraulické čerpadlo (30 l/min) určené pro závěs (1.200 kg). Čerpadlo s průtokem 15 l/min je vyhrazeno pro řízení. Delfino disponuje standardně zadní vývodovou hřídelí 540/540E ot/min a na přání 540/1000 ot/min. Na přání lze stroj vybavit rovněž přední vývodovou hřídelí a předním tříbodovým závěsem (600 kg).

SAME Delfino můžete pořídit bez kabiny nebo se čtyřsloupkovou klimatizovanou kabinou vyvinutou přímo pro tento model. Jeden z modelů je také k dostání ve speciální snížené a zúžené verzi (BASSO).




Máte zájem o tuto techniku?

Ozvěte se nám